Wednesday 7 September 2011

NSK Jalan Kuchai Lama updated 30.8.2011

Salam Lebaran 

Malam raya haritu, aku ke NSK Jalan Kuchai Lama untuk membeli barang-barang mentah bagi persiapan untuk membuat open house selepas aku balik dari kg. Teluk Intan. Macam biasalah sambil isteri aku cari barang aku pun snap la beberapa gambar untuk di tempek kat blog aku. Mari kita saksikan yeehhh.. 



First time aku tgk udang galah (Macrobrachium rosenberjii) seberat 0.5 kg..harga RM27

Ikan air tawar Jelawat (Leotobarbus hoeveni )
Gelama Pisang (Chrysochir aureus)


 Yang warna biru tu Ikan Bayan ( Scarus rubroviolaceus)

Koleksi kepala ikan..mai pilih mai pilihhh..


Ikan Kurau (Polynemus spp)
Tenggiri Batang
Tenggiri Papan
Tenggiri Bunga
Udang harimau (Penaeus monodonhidup-hidup pun ada di sini. Nampak dia berenang!

Terima Kasih

No comments:

Post a Comment